Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ruda Pivrnec

21. 9. 2011 7:33
Hmm...

Ježišmarjá, vy z toho děláte kovbojku! 8-o Dělal jsem v nepřetržitém turnusu dvacet let a nějaký takový výrok mne přesto nedokáže rozhodit. Navíc ten bonmot říkávala už moje babička.

0 0
možnosti

czernej007

21. 9. 2011 7:35
Re: Hmm...

R^

0 0
možnosti

czernej007

21. 9. 2011 7:29
tak nevím

zda jste právě slezl ze štaflí a nestačil se umýt,nebo to máte jako ozdobu na ksichtu,já zas na druhou stranu poslance chápu,sedět a hlasovat o něčem v poslanecké sněmovně  o půlnoci je dementní návrh,vláda měla dost času připravit si rozpočet a hrotit to do absurdních situací,to dokáže pouze tato vládaRv

1 0
možnosti

stanikgor

21. 9. 2011 7:24
reakce....

Já si myslím,že když vedení ČSSD nezareaguje a toho počestného poslance nevyrazí z klubu,tak zapláčou nad výsledky voleb..Osobně já nebudu volit stranu,která mne nazývá kur..ou a zlodějem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 301
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 969x
Můj názor na danou věc se časem mění, získávám nové informace jako každý a tak se do minulosti nevracím, protože už proběhla:-) V diskusi ,,crocodileclip"

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky