Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VTK

Více takových Kožených

26. 12. 2011 12:31
Loňskou sezónu

jsem strávil na soukromých vodách. Ani ne tak pro to, abych více nachytal (a nachytal jsem toho opravdu hodně), ale abych se zbavil následujících věcí: zákaz postavit si přístřešek, zákaz vnadit z lodě, zákaz dát si bójku, zákaz zavést nástrahu, zákaz zaparkovat auto v dosahu bez strachu, že mi ho někdo vykrade, příkaz lovit ryby jen v určitou denní dobu a hlavně jsem se tak zbavil nepříjemných "kolegů", co žádná pravidla nedodržují, vymezují si místa a masaří ve velkém.

0 0
možnosti
PV

petrs51

26. 12. 2011 8:34
Letos státní povolenku nechci

Platí se čím dál víc a ryb je čím dál míň. Protože ryby stejně pouštím, tak si radši zaplatím na soukromém rybníku a dobře si zachytám než sedět zbytečně na státním a ještě se nechat buzerovat. Letos jsem měl víc kontrol než záběrů. Přístup k vodě je omezován uzavíráním cest a zakazy a narozdíl od statního na soukromem revíru dělají všechno proto, abych byl spokojen.

2 0
možnosti
VTK

Více takových Kožených

26. 12. 2011 12:32
Re: Letos státní povolenku nechci

Tak, tak. R^

0 0
možnosti
P

Pacik

26. 12. 2011 7:54
Rybáři

Ti "největší " rybáři mají ministerskou povolenku většinou dávanou jako bonus za zásluhy k naší drahé vlasti. [>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 301
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 969x
Můj názor na danou věc se časem mění, získávám nové informace jako každý a tak se do minulosti nevracím, protože už proběhla:-) V diskusi ,,crocodileclip"

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky